Friday, February 18, 2011

Maybe it's time....


...to look for a new house for my very own mouse (which was a gift from my dear friend Liselotte)?? 

A milk carton mouse-house like the one above from Maileg is actually made for the purpose.

 I simple adore it.

And now that I'm at it, I might just have to buy my mouse a new bed from Maileg as well. Who wouldn't want to sleep in a wooden cigar box next to the mouse-love of your life!

I definitely have to buy my mouse a wife.
Who knows, maybe they will end up getting little beauties like these??

5 comments:

  1. De der baby mus i tændstiksæsken- de er da bare for nuttede !!!

    ReplyDelete
  2. Uha, du vaekkede et akut behov for baade hus og mus ;-)

    ReplyDelete
  3. Ai! Hvor ER det sødt! Du har lige givet inspiration til endnu et klippe-klistre-Shanes- verden-projekt til min 9-årige datter! Og jeg kan godt forestille mig, at jeg kunne blive sat i sving med at fremstille små nuttede "husdyr" - godt vinterferien lige er egyndt... Tralalalaaaa

    ReplyDelete
  4. Miri, jeg er helt enig - de er altså bare fine. :)) Jeg har som regel min egen mus i dertil indrettede musetændstik-æske-seng til at stå her ved computeren. Maileg har lavet et rigtig fint og simpelt, men alligevel forunderligt univers. :))

    ..........

    Ja, ikke, Angelika? Jeg kunne altså heller ikke lade være med at drømme om mælkekarton huset. Og havde mine børn været yngre ville jeg ikke have været svær at overtale til at anskaffe sådan ét. ;))

    ...........

    Ved du hvad, Rosanna? Det er jeg simpelthen bare så glad for!! Tænk at sådan et lille indlæg med billeder kan før til sådan en skøn måde at bruge tiden på. Jeg er spændt på at høre om du får lavet en hel musefamilie. :))

    Og heldig kartoffel er du, fordi jeres vinterferie lige er begyndt - vores er lige slut! Vi har hygget os meget, Emil og mig, men desværre uden Christian. Han har været i Sverige på ski hele ugen med det sociale opholdssted han er leder af. :(

    Rigtig god ferie til dig og familien .:))

    ReplyDelete
  5. er huset lavet af karton eller træ?

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.