Saturday, November 19, 2011

I'm waiting for Tusindfryd dukker


These days I have been thinking a lot about Wenche. The sweet, sweet woman who has the much inspiring blog Tusindfryd, and whom has made a deep  impression on me with her caring and heartwarming personality.

She's a very talented dollmaker, and has just had her first book about dollmaking published. In fact it was released at Klematis the other day, and that's the reason why I have had her in the back of my mind lately.

Photo from Klematis

I'm so happy for Wenche - to see one's hard work and beautiful ideas in a book, must be such a fantastic thing. I know that she will have done her utmost to make the book, so it will present itself in the very best way - both for the eyes and the mind.

I have already ordered my copy of the book Tusindfryd dukker - I couldn't wait until Christmas!
And I'm convinced that we can learn and enjoy from the minute we turn the first page in Wenche's book. I can hardly wait...

5 comments:

  1. Smuk ser den ud....og man får jo helt lyst til at prøve kræfter med den magiske dukkeverden her i vintermånederne når man ser den flotte forside........

    Knus Dorthe

    ReplyDelete
  2. Kæreste Ulla tusind tak for de fine ord jeg får helt galop hjete ;-)

    KH

    ReplyDelete
  3. Det synes jeg du skulle gøre, Dorthe. De er simpelthen så skønne de dukker Wenche laver.
    Jeg GLÆDER mig helt vildt til bogen kommer i min postkasse. Det bliver helt sikkert en yndlings bog. :))

    God weekend til jer alle 5,
    knus
    Ulla

    ............

    Kæreste Wenche - du har fortjent hvert et ord. Du er bare sådan en sød og kærlig person. De der er så heldige at kende dig og have dig omkring dem, er virkelig privilligerede.

    Jeg har ventet og ventet på at det skulle blive november - allermest for din skyld, men også for min egen. :))

    Jeg er overbevist om, at du med dine ord og billeder - og ikke mindst dine dygtige skabende hænder - får masser af dukke elskende kvinder til kreere små dukkebørn med udgivelsen af din bog.

    Hav det rigtig godt. Du har al mulig grund til at være rørt og stolt af dig selv. Både for det du kan og ikke mindst for den du er.

    Kh
    Ulla

    ReplyDelete
  4. Jeg fik bogen igår og den er GOD. Min datter har udpeget div. dukker hun gerne vil have ;-)

    ReplyDelete
  5. Jeg fik den også i går, Marie-Louise og er fuldstændig enig. Den er bare rigtig flot, Wenches bog og jeg har bare endnu mere lyst til at sy dukker. :))
    Wenches kærlighed til sine dukker og dét at lave dukker, fornemmes på alle sider og fra de smukke billeder.
    Og selve processen er grundigt og smukt beskrevet, og ikke mindst veldokumenteret i billeder. DEJLIGT. :))

    Det må være skønt at din datter har lyst til at få en dukke. Det er den slags som vil følge en i rigtig mange år frem.

    Jeg har planer om at sy en eller flere, og en masser tøj til dem. Så må jeg finde en ejermand senere hen. Men vores lille niece er da en kandidat. ;)

    Jeg vil glæde mig meget til at se din(e) dukker. :))

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.