Saturday, November 05, 2011

Update on the poncho pattern

Do you remember this??

Yesterday I got the English version of the lovely red, white and blue knitted poncho from Dutch Recht & Averecht.

The designer of it, Marijke Lennards, was so kind that she suggested to translate the pattern into English, if I wanted to buy it. I happily accepted and now I have it here in my briefcase full of future projects.

I could have bought a whole kit including the needed yarn, but I want to use some from my own stash.

In my 1st post about the poncho some of you were interested in the English version as well. Good news for you too - if you follow this link, you will get to the shop and the pattern.

4 comments:

  1. Den er bare så flot. Jeg ved ikke helt om jeg tør klikke på dit link...

    ...en siddebemærkning... nu beder computeren mig om at skrive "diller" som word verification....?

    ReplyDelete
  2. How cool that you are making it!

    ReplyDelete
  3. Dejlig info, Ulla. Jeg har luret på den poncho mange, rigtig mange gange!

    ReplyDelete
  4. Klik du bare, Rosanna - det er et skønt mønster. Den skal jeg bare lave!

    Jeg sad her og grinte for mig selv - jeg skal love at computeren strammer den. :))

    .........

    I'm also excited about having the pattern, Eline. I think that it will be a funny knitting to make. :))

    .........

    Den er altså også bare helt skøn, Mette. Så det var en stor glæde at Marijke foreslog at oversætte mønsteret efter at have læst mit indlæg.
    Den er så enkel og alligevel meget anderledes på samme tid. :))

    ReplyDelete

I - read - and - enjoy - every - single - comment - and - try - to - respond - to - it - as - soon - as - possible.

Thanks - a - lot . . . I - really - appriciate - it.